Vårkänslorna flödar

Vilket underbart väder det är ute! Man blir verkligen på glatt humör när man är ute och går!
Jag, Gabriel och Santo var ute på en långpromenad innan, och det var nästan så att man inte ville gå in igen när man började närma sig hemmet igen :P Sådana här dagar älskar jag att ha hund :) För då har man verkligen en anledning till att gå ut ^^,
Igår var vi på BVC och Gabriel bara växer och växer! Nu väger han 3410 g och är 52,5 cm! Dock var inte Gabriel på det bästa humöret när vi var där utan skrek för fulla muggar! Så det blev ett snabbt besök där inne sen fick jag sätta mig utanför och amma, och då blev han tyst! Inte för att  han var hungrig, utan han ville bara ligga och smutta lite.. :P
Nu har han börjat bli mer vaken och tittar på saker oxå! Vilket är jätte kul! Han ser så rolig ut när han spänner upp ögonen och tittar på något som han har fastnat för! Han låg i sitt babygym i en kvart innan och bara kollade på leksakerna som hänger ovanför honom! =) Tiden går snabbt!
Han börjar nog komma in i sina sov vanor oxå, för inatt sov han hela 5,5 timme! Det var skönt! För då fick jag sova lite längre än 3 timmar! haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0