Skit oxå!

Micki har med sig min dator till jobbet denna veckan, så jag får sitta vid hans dator som har tvn som skärm! Och det klagar jag inte på! Det e ju riktigt najs :D
Och iochmed detta så tänkte jag att jag kunde se klart alla avsnitt jag missat av vampire diaries på tv6's hemsida! Men då finns det inga avsnitt av Vampire diaries! Helvetes jävla skit oxå! SÅ sur jag blev! Vad ska jag nu titta på då? Och nu kommer jag ju inte hänga med när det börjar på tv igen! Skit oxå!
Idag har jag och Gabriel varit på besök hemma hos Sörums! Det blev lite fika och en massa prat =) Sen agerade jag och amanda fotografer! Och vårt objekt var.. Gabriel! oväntat va? :P haha!
I morgon ska jag bege mig in till stan.. Och ännu en gång gå in till försäkringskassan! Nu får det faktiskt fixa sig med allt.. Jag behöver faktiskt mina pengar..
Nä usch nu blev jag på dåligt humör!
Vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0