Onsdagsmys!

Vilken underbar dag det har varit idag! Hittills har veckan varit hur bra som helst!
Idag begav jag och Gabriel oss hem till familjen Sörum på lite fika och massa prat och skoj! Amanda hade bakat en riktigt god paj! Man kunde ju inte sluta äta av den :P hehe!
En rolig sak som jag upptäckte idag när jag ställde mig på vågen är att jag har gått ner hela 10 kg nu! =) Riktigt najs! Nu är det bara 3 kilo kvar tills jag väger lika mkt som jag vägde innan jag var gravid =) Och vi hoppas på fler kiloras efter det med ;)
Jag var på Eurostorp innan med mamma och Gabriel. Jag var på jakt efter en klänning.. Men inte fan hittade jag någon! Alla klänningar som jag testade var alldeles för små över brösten! Det är skit att ha stora bobbisar! haha! Vi fick oss ett gott skratt när jag testade en klänning.. Mamma tog foto på det, men jag tänker inte lägga upp det här! hahah! Det är alldeles för pinsamt :P
I morgon ska jag in till stan för att fixa med lite kort, och sen ska jag leta efter en present till Micki! Han fyller ju 25 nästa vecka! Frågan är bara vad man ska köpa..? Hmm..

Nej nu är det dags för en runda med Santo!

Ha det så bra gott folk!



Good old times ♥




Kommentarer
Postat av: tessan

hahah gumman va du glad att du har stora booobisar =) det är ju de alla andra vill haa=)

2011-02-24 @ 08:05:08
URL: http://justbeatit.blogg.se/
Postat av: Cissi

Haha ja men det e jobbigt att hitta kläder som sitter fint upptill :p

2011-02-24 @ 18:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0