Lite torsdagsmys e alltid uppskattat

Idag fick jag blommor! Och det var från mina kära arbetskamrater! =) Det var en bukett med lila tulpaner och andra fina blommor i. Tack så jätte mycket!
Sen har jag och Gabriel varit och fikat med Dania, Amanda och Åsa! Himla mysigt! Vi satt på Roberts i nästan tre timmar och bara pratade och hade mysigt! Tack för en mysig dag ♥ Det var skönt att få komma ut lite och inte bara sitta hemma hela tiden..

Jag ringde till Försäkringskassan innan idag för att se hur det går med mitt ärende. Men fick man någon hjälp?! Nää! Kärringjävlen ville väl bara gå hem! Hon var så otrevlig i telefonen och kunde inte hjälpa mig utan skulle be sin enhetschef ringa upp mig! Jo tjena! Jag har bett dom ringa upp mig hur många ggr som helst och inte fan har dom ringt! Är det inte meningen att dom ska hjälpa till?! Sen sa hon att dom har fått in uppgifter nu i februari och det kommer ta 30 dagars handläggningstid innan jag får något svar.. Arhlg!! Jag blir så sur!

Nä, jag avslutar med en bild på mig och Gabriel som Dania tog på oss idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0