Lillkillen blir bara större och större

Besöket hos BVC gick bra! Gabriel har gått upp 355 g sen förra veckans besök och väger nu 3765g!
Efter vi varit hos BVC åkte vi och handlade lite fika då mamma skulle komma över på lite fika.
Och när vi kom hem igen gick jag ner i källaren för att tvätta lite.. Och gjorde samma misstag som jag har gjort de andra gångerna. Jag tog fel på datumet! Jag ska tvätta i morgon, och inte idag! haha! Jag måste införskaffa mig en almanacka och skriva upp saker, för jag har verkligen noll koll på precis allt!
Så i morgon ska jag tvätta :P Sen tror jag att jag ska gå in till stan om jag hinner innan allt stänger. Jag ska skriva ut lite foton på Gabriel =) Det fotot som jag la upp innan detta inlägget ska jag förstora upp ganska mkt och rama in. Sen ska det upp i hans rum! Han är ju så himla söt!♥ hihi!

Nej nu ska jag fylla i lite i hans bok, mitt första år!

Vi hörs kanske senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0