Gottesugen

Jag kommer aldrig gå ner i vikt! haha! Jag kränger ju godis och onyttigheter varje dag! Nu håller jag på att göra popcorn! haha! Jag blev så sugen på det när jag såg att nico skrev på facebook att hon skulle göra det! Så jag sprang ut i köket och slängde i en micropop i micron.. Och självklart så blev den inte färdig på de tre minuterna det står att den ska vara inne.. Jag var lite för snabb med att öppna den och såg att inte ens hälften av popcornen va klara.. Så jag fick slänga den! Kan ju inte sitta och sortera bort kärnorna.. Lr jo jag kan ju men jag orkade inte :P Tur var det att jag hade en påse med micropop till ^^, Så nu sitter jag och äter lite popcorn :)
Men det hinner jag tydligen inte göra mer nu, för nu vaknade Gabriel och vill ha mat! Det är ju inget stopp i denna unge man! haha!
Vi hörs i morgon!
Ta hand om er!
Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0