Fika med Therese =)

Idag har jag och Gabriel varit inne i stan och fikat med underbara Therese =) Det är alltid lika roligt att umgås med henne! Hon är en sån underbar tjej! Gabriel gillar henne oxå! Han satt hos henne och log och skrattade en massa! Så denna dagen har varit riktigt mysig! Tack Therese!

Efter vi varit i stan gick vi hem, och då kom mamma och Caroline med en liten present till Gabriel. Han fick en jätte fin babysitter! Mamma stannade inte så länge för hon skulle åka och handla. Så Caroline stannade kvar en stund så spelade vi lite Kinect! =)

Denna dagen har verkligen varit riktigt mysig! Allt tack vare underbart sällskap ♥

Nu ska jag lägga mig jämte Gabriel och sova lite jag med.
I morgon får jag finbesök på kvällen av barndomsvännen Emelie ♥ Jag känner på mig att morgondagen kommer bli lika mysig som idag, och bjuda på en massa skratt och skoj =)


Kommentarer
Postat av: tesss

Du är en underbar tjej! =) Tack själv för i går, var glad heela dagen sedan =)<3

puss på er:)

2011-02-22 @ 08:53:46
URL: http://justbeatit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0