Tv tittande med Santo och Ahlgrens bilar

Gabriel sov ända till klockan åtta i morse! Så härligt! Duktig kille =)
Jag ringde till BVC i morse och pratade med henne ang amningen. Och hon sa att eftersom jag fortfarande vill amma så ska jag försöka att fortsätta med det, men att jag ska ge honom ersättning vartannan gång. Ioch med att jag tydligen inte har lika mkt mjölk nu som jag hade innan så e det det bästa att göra. Lilleman måste ju få i sig tillräckligt med näring. Men jag pumpar oxå så man håller igång mjäölkproduktionen. Det kanske kommer igång igen? Who knows?
Idag har jag varit på eurostorp med mamma och handlat lite. Det blev en liten fika oxå såklart ;) Dock så var inte mackan vi beställde så himla god, alldeles för mkt dijonsenap i den! fy det brann ju nästan i munnen! Tur att jag hade min islatte som svalkade ner den brännande känslan i munnen! Sen var jag snabbt i Trönninge.
När vi kom hem igen så blev det lite mat och slapp i soffan.
Sen kände jag att jag ville ut och gå. Santo blev jätte glad, även fast jag precis varit ute en liten runda med honom! haha! Men han vill ju alltid gå ut så =) När vi kom in igen kollade jag på Navy CSI och åt lite bilar.. Och vem kommer inte och lägger sig jämte mig i soffan och vill ha blar han med? Jo Santo så klart. Jag tycker inte så mkt om de vita bilarna så han fick några stycken ^^, Sen låg vi och gosade lite och tittade på tv tillsammans. Det ser så kul ut när Santo ligger och tittar på tv! Undra om dom ser likadant som vi ser? Det borde dom ju göra.. Jaja..
I morgon ska det visst bli fint väder.. Eller iallafall finare än vad det varit idag. Men på söndag ska det bli ännu finare! Oh då kan jag sitta på balkongen och soooola =) Najs!

Nej nu ska jag sova.
Vi hörs i morgon!
Ta hand om er och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0