Hårdträning som gäller nu!

Nu är det hårdträning som gäller för Santo. Han blir bara mer och mer agressiv mot andra hundar. Idag när jag var ute och gick med honom och Gabriel så kom det en hund och Santo blev skogstokig! Jag förstår inte varför för han har aldrig varit sån innan! Jag vet inte vad jag ska göra! Vi måste ju få honom till att inte bli så aggresiv! Han var ju så glad i andra hundar innan.. HUr ska man träna en hund till att inte skälla och spänna sig när det kommer andra hundar?  Vi ska kastrera honom, så det kanske hjälper lite?
Är det någon som läser min blogg som kan hundar som kan komma med lite hjälp?
Jag är lite rädd att aggressionenkommer trappas upp.. Det finns ju hundar som blir agressiva mot barnen i familjen.. Och det vill jag inte! Jag låter Santo vara med hela tiden när jag har Gabriel. Jag vill ju inte stänga ute Santo! Vi har ju alltid gosat och myst med honom innan Gabriel kom, och det fortsätter jag med. Santo kommer ju alltid vara min lilla gosevovve! ♥
Usch nu börjar jag gråta! Jag vill inte att det ska gå så långt att vi måste avliva honom...





vi hörs i morgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0