En roadtrip till Lund

Idag bar det av till Lund. Och jag måste faktiskt erkänna att man jag blev lite småkär i den staden. Jag såg inte så mkt, men det jag såg när vi gick runt i centrum fångade mitt hjärta lite. Jag ska ju lätt åka dit igen.. Gå runt och shoppa lite, fika lite och kolla runt i staden. Det är en sak jag ska göra i sommar iallafall =)

Igår fick Gabriel sin första vaccination, och det var inget han gillade.. Redan när vi kom in i rummet och skulle väga och mäta honom började han gråta. Sen lugnade han sig lite och skrattade och hade sig. Men när han fick första sprutan i benet.. usch! Det var jobbigt att höra han så ledsen. När hon gav han sprutan så ryckte han till och började gråta så tårarna rann.. Han fick två sprutor! Stackare!
Men han går upp bra i vikt och växer bra. Nu väger han 5320g och är 59 cm lång!

Åh jag och Dania fick jätte fina blommor av Familjen Sörum idag! Tack så jätte mycket ♥
Jag lägger upp en bild i morgon så ni får se den jag fick =)

Nu blir det sängen!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0