Det är inte alltid lätt

Det är aldrig lätt att erkänna för sig själv att man inte alltid klarar sig själv. Det är inte alltid lätt att erkänna för sig själv att man är besegrad.. Det är inte alltid lätt att be om hjälp när man vill klara sig själv..
Livet är verkligen inte lätt ibland.

Just nu känner jag mig inte som mig själv. Jag är inte den jag brukar vara. Det känns som om man går och är "falsk". Är glad och positiv runt andra, men när man är själv så skiter sig allt och man blir ledsen. Eller ja, det kanske inte var den bästa förklaringen hur jag känner, men nästintill..

Jag borde väl inte skriva sådär i bloggen.. Men jag måste få skriva av mig lite ibland.
Sen är det kanske inte så kul för er mina bloggläsare att läsa sånt, men alla kan inte vara glada ibland. Livet är ingen dans på rosor.

Hoppas att morgondagen bli bättre än vad denna dagen har varit iallafall..
Jag ska ju hem till Therese i morgon. Och då vet jag att jag kommer att ha kul iallafall =) Man skrattar alltid när man är i hennes sällskap =) ♥

God natt på er och ta hand om er!



Livet var så mkt lättare när man var mindre


Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart att du ska skriva av dig om du känner dig lite fucked up!! Inte bra att hålla inne om man känner sig raddig! är ett telefonsamtal bort om du vill spy lite över mig.. :) hälsa lillemannen o hoppas du får en underbar helg!!



P.S Allt var lättare när vi var små! Vi hade ju varandra o va piff o puff!! <3

2011-04-29 @ 14:39:10
Postat av: Lisbeth

Det är helt naturligt att känna sig nere. Du har ett stort ansvar som du bär på själv. Du vet vilka som finns för dig...va inte rädd för att be om hjälp. Det jag kan hjälpa dig med vet du att jag ställer upp med.

Santo var så lycklig igår när han var med oss i skogen och Kaisa blev till sig...dom är ett riktigt kärlekspar.

Sköt om dig vännen och hör av dig om du vill ha hjälp.

Kram till dig och Gabriel.

2011-05-01 @ 13:50:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0