Dåliga ovanor.

Alla har vi dåliga ovanor. Jag hade en dålig ovana, och det var att bita på naglarna. Jag hade gjort det sen jag var mindre. Jag slutade bita några ggr, men det höll inte länge förrens jag var på att bita eller riva av dom. Jag har ganska mjuka naglar så dom går lätt av.
Men nu har jag inte bitit på naglarna på över ett år! Jag bestämde mig för att sluta bita / riva av mina naglar då jag såg en kvinna på ett fik sitta och bita på hennes naglar! Det såg verkligen inte fräscht ut. Jag tänkte för mig själv " Är det så det ser ut när jag biter på naglarna?! Fy fan! " Och sen dess har jag slutat bita. Och idag har jag långa fina naglar! Jag måste faktiskt säga att jag är riktigt stolt över mig själv som har slutat med den dåliga ovanan! Man kan om man verkligen vill ^^,
Nu ska jag bara försöka sluta att pilla på ruvor!
Vad har ni för dåliga ovanor? Och har ni slutat med något så som jag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0