Dagen började iallafall bra

Denna dagen började jätte bra. Mkici ringde och väckte mig. Kunde inte vaknat på bättre sätt =) Och sen fortsatte dagen hur bra som helst. Men sen kom allt över mig. Jag kände mig så ledsen och svag. Hade ett tryck över bröstet och ville bara sitta och gråta en skvätt.. Ibland blir det bara för mycket för kroppen att klara av. Och man skjuter hela tiden undan problem.. jag har gjort det iallafall. Men man måste ta tag i problemen. Man kan inte bara lägga dom åt sidan.. För då blir det inte bra tillslut. Då ligger dom och växer sig stora..
Det sägs att man är starkare än vad man tror.. Och det stämmer väl i vissa sammanhang. Men det är inte alltid man orkar hålla garden uppe.

Och med det säger jag godnatt..
Hörs i morgon.
Ta hand om er!

P.s ursäkta det deppiga blogginlägget..
D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0