Att en sån liten människa kan skänka så mkt kärlek!

Jag älskar min son obeskrivligt mkt! Jag kan inte beskriva känslorna i ord..
Idag när jag satt i soffan med honom i knät och tittade på tv satt han i mitt knä. Han andades så lugnt och satt och pillade på min hand. Jag blev så känslosam! Hela kroppen blev alldeles varm och jag kände sån glädje!
Jag är så glad att jag och Micki har fått barn och blivit en familj!
Jag kan erkänna att jag var rädd när jag såg graviditets testet och det visade positivt! Jag var rädd för allt vi hade framför oss. Det är en stor ändring i ens liv att få barn..  Men allt eftersom månaderna gick, och magen växte ville jag inget annat än att bli mamma. Jag längtade tills Gabriel skulle komma! Rädslan försvann och glädjen kom i full galopp!  Gabriel ger oss så mycket kärlek! Han är verkligen som en liten ängel! Han är helt underbar! Helt perfekt! Och vi älskar honom över allt annat! ♥




Kommentarer
Postat av: Frida lagerberg

åhhh vad det låter undrbart! Att vara mamma är verkligen helt underbart! Kul att läsa din blogg, man blir glad när man läser den :)

2011-04-26 @ 01:00:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0