Aj aj aj mitt huvud!

NU har jag precis nattat Gabriel.
Sitter och tittar lite på nyheterna och försöker bli av med min huvudvärk.. Jag har haft huvudvärk i en vecka nu =( Jag borde nog skaffa nya glasögon.. Tror det är det som lite är problemet.. Jag borde använda mina glasögon som jag har nu, men jag trivs inte i dom och sen är dom för svaga för mig nu..
Jag får väl gå in till stan och göra en synundersökning och beställa nya glasögon..


Jag måste bara säga en sak som jag stör mig på.. Falska människor!
Blir bara så less på allt ibland!
Äh F*ck it! Jag klarar mig bra utan såna människor!


PÅ skärtorsdagen ska jag och några till hem till en jobbarkompis på ett sminkparty tror jag det var ^^, Mamma sa till mig idag att jag skulle följa med :P haha Så det e bara att lyda =)
Det kommer nog bli kul! Träffa mina jobbarkompisar och ha trevligt!

Nä nu börjar jag bli trött.
Hörs i morgon!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0