Åh vad jag längtar!

 Jag längtar efter sommaren då man kan gå i sina sommarkläder och åka till stranden med Gabriel. Sitta ute hela dagarna och sola och bli brun. Jag längtar efter att jag ska börja fixa på balkongen där hemma med massa blommor. Jag längtar och saknar efter så mkt så jag blir galen snart! Men snart så =) Snart har jag inget att längta och sakna efter, för då har jag allt =) Blommor på¨balkongen, första sommaren som en familj ♥ Åh vad jag längtar!

Idag har jag och gabriel varit med mamma och Caroline på Eurostorp. Vi gick runt och kollade lite i affärer och sedan fikade vi lite och busade lite med lilleman. Sen åkte vi hem till mamma där pappa pumpade däcken på barnvagnen. Vi får se om luften håller sig i däcken denna gången, annars får vi gå tillbaka till butiken där vi köpte vagnen. För luften ska ju inte gå ur däcken..

Ikväll kommer Big Brother :D Så då ska jag nog åka bort till mamma och pappa ^^,
I morgon ska jag ta tag i vår hem. :P Måste ju vårstäda lite. Sen vid halv 6 ska jag gå utoch gå med Therese =)

Ta hand om er!

.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0