The biatch is back!

Fan vad jag e gnällig hela tiden! Gnäller på precis allt som inte e som jag vill! haha! Jag kommer på mig själv flera ggr när jag gnäller! Som idag, då gnällde jag för att det bara fanns lättmjölk och inte mellanmjölk på jobbet! haha!
Jag är svullen och magen är ivägen hela tiden! Jag blir trött för ingenting och sover nog mer än vad jag e vaken! Vid tio på kvällarna e jag helt slut, men tvingar nästan mig själv vissa dagar att vara uppe lite längre ( vilket inte e så smart då jag blir tröttare på morgonen ) *skrattar*

Just nu sitter jag och väntar på att Dex och Sara ska komma hit. Dom är och tränar nu. Och sen när dom kommer så ska vi se på Ullared och äta lite bullar och dricka saft!

En sak till..
Om ni ska skaffa abonnemang, så välj för fasen inte Telenor! Dom suger en på pengar och undanhåller saker som extra avgifter när man skaffar ett nytt abonnemang! Ursäkta mitt språk nu, men jävla Fi**Telenor!



Kommentarer
Postat av: Dexter

Ska bli mysigt ikväll. Baft å bullar, mums :-P

2010-09-06 @ 18:52:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0