Telenorfjantar!

Var inne i Telenor butiken idag och försökte prata med dom och få dom att hjälpa mig att förstå min faktura som låg på några 100 mer än vad den skulle göra. Men det enda man fick var en spott i ansiktet! Han var den otrevligaste människa jag mött i hela mitt liv!

Försäljaren -  Jag kan inte hjälpa dig med detta, det är inte jag som sålt abonnemanget till dig!

Jag -  Men hon på kundtjänst sa att jag skulle gå in och prata mer er eftersom det är ni som gett mig fel information när ni sålde abonnemanget till mig..?

Försäljaren -  Ja men som sagt, det är inte jag som sålt det till dig så jag kan inget göra! Du får ringa kundtjänst igen!
 
Jag - Men det är ju inte kundtjänst som gjort fel, det är ni.. Kan du bara hjälpa mig med det jag inte förstår med fakturan?

Försäljaren - Nej

Jag - okej tack endå.. Hej då.

Försäljaren -  NÄSTA!!

Jävla ollonhuve! Fan va sur jag var när jag gick därifrån! Dont mess with a pregnant woman!!!
Jag var inte ens otrevlig mot honom, jag ville ju bara att dom skulle hjälpa mig att förstå varför jag hade fått en faktura på flera 100 mer än vad hon sa att jag skulle betala när jag skaffade abonnemanget..
Men jag ringde kundtjänst igen, och fick prata med ännu en trevlig telefonist som sist, som tyckte jag blivit helt fel bemött och hon skulle hjälpa mig så gott hon kunde.
Jag fick hjälpen jag behövde och hon ska ha ett stort tack!
Så trevlig som hon var ska man ju vara om man är i försäljningsyrket! Även fast man har en dålig dag så ska ju inte det gå ut över kunderna..
Men cp huvet på butiken vet nog inte vad trevligt bemötande är! Jävla blonda idiot som tror han kan allt!

Nu är det fan sista gången jag skaffar ett abonnemang hos Fi**Telenor!
Fan att jag inte kommer ihåg hans namn för då hade jag hängt ut han i bloggen! Där hade du tur killen!

Nej jag har bara en sak att säga.. No more fucking Telenor!

Kommentarer
Postat av: Tessan

Vilka jävla tele. Försäljare... Vet dem inte vad det innebär att arbeta inom service? Uh vilka ollon! Haha

2010-09-07 @ 18:47:15
Postat av: majsan

bra, bara ge dom jäv..rna. har samma problem med ephone,har inte haft telefon på 3 veckor bara för dom klantskallarna... men räkning har ja fått....

2010-09-07 @ 19:20:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0