Snart läggdags!

Ska snart gå och lägga mig då jag ska jobba i morgon.
Jag har egentligen ingen lust alls att jobba i morgon, men ibland behöver man jobba lite extra!
Efter jobbet ska jag gå och rösta! Sen ska det fortsättas med köket här hemma. Idag har det spacklats, tvättats lister och målats! Jag tvättade även elementet i köket! Och det var skitigt ska ni veta! Det har nog inte blivit ordentligt rengjort på ett tag.. Usch! Men nu är det vitt igen!
Åh jag ska ju tvätta i morgon med! Hur ska jag hinna med allting?!
Det känns som om man har saker upp över öronen att göra hela tiden!

Nej nu ska jag gå ut med santo och sen lägga mig i soffan och kolla lite tv innan jag går och lägger mig..
Vi hörs i morgon!

Baj baj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0