Sen uppdatering..

Jag har helt enkelt inte orkat att blogga under helgen! Jag har varit helt slut i kroppen och inte orkat göra så mycket.. I fredags sov jag typ bort hela resterande dag efter jobbet.. Hård dag på jobbet =P Det är så att är man timanställd på jobbet så kan man bli proppad med jobb! Men det är bara att tacka och ta emot! Hellre röven full med jobb än inget alls!
Lördagen spenderades en stund på Eurostorp med mamms och Sarah, sen bar det av till Familjen i Trönninge! Det blev massa prat, skratt, mat och tillslut en film. Vi tittade på Robin Hood. Jag var lite skeptiskt till den först, tyckte inte jag kände igen något från den Robin Hodd man sett innan..
Men det framkom ju i slutet att hela filmen handlade om hur det var innan Robin Longstride blev Robin Hood! Det var en sån film man inte riktigt ville gå ifrån.. Man ville inte missa något! Inte ens för att gå på toa! Och det är ju bra! ^^,

Nu ska jag gå ut med Santo och sen ska jag ge mig på att riva tapeter i köket! Började lite innan men jag blev så hungrig så jag fick ta en paus =)

Vi hörs kanske senare!

Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0