Kungarna av Tylösand!

Hahah vilket program! Fy fan vad jobbig Range e! Jag hade inte klarat av att bo tillsammans med han i huset! Jag förstår att hon Erica reagerar som hon gör! haha! Eller som de flesta i huset! Visst det är fel att skylla allt på en person, men han e ju som en finne i röven! hahah!
Även fast programmet är pinsamt i sig så kan man inte låta bli att titta på det! haha!

Hmm.. Pratade med Micki innan om barnvagnen.. Vet inte riktigt vad jag fick för svar! haha! Men samtidigt så finns det ju miljoner andra barnvagnar ^^, Men jag blev så kär i denna! Såå... Vi får se hur det blir =)

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen göra mig klar för sängen!

Natti natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0