High life in my mage!

Jäklar vilket liv det var i magen igår! Bebisen sparkade och hade sig hela tiden! Det var mysigt och lite läskigt på samma gång ^^,
Jag har ju redan gått halva tiden av graviditeten! Kom och tänka på det idag! Det är bara 17 veckor kvar av graviditeten!!! OH DEAR LORD!
Är på BB och avd 17 och städar denna veckan. Så man får se ganska många söta små bebisar! =) Och höra många bebisar skrika! Hahah! Men det e bara att vänja sig! För så kommer det även vara för oss.

Idag har bebisen varit lite lugnare än vad den var igår.
Dock sparkade den Sarah i huvudet när hon lyssnade på min mage! haha! Som vi skrattade!

Jag avslutar detta blogginlägget med två citat. Ett från min ( blonda ) lillasyster Sarah, och ett från mamma.

Sarah:
Undra hur många stenar man får om man plockar en varje dag i ett helt år??

( När vi var på Eurostorp stod vi och pillade på stenarna i de stora krukorna medans vi väntade på mamma som var på Willys )

Mamma:
Har du en kossa hemma?
Nej vadå?
Du har ju koslick!


( Det kom från ingenstans när vi gick hem från jobbet, då mamma hade tagit mousse i håret.. haha )


Kommentarer
Postat av: Din Eva

Ha ha... vilka visdomsord din mamma och syster säger..

2010-09-15 @ 18:40:06
Postat av: Aaaaaamanda :)

Hahaha!!!

Åhh hoppas den sparkar på fredag!!! :P

2010-09-16 @ 07:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0