Fullt ös medvetslös!

Fy fanken jag är helt slut! Vaknade vid 5 i morse klarvaken! Men skulle ju inte gå upp förrens vid åtta då jag började jobba vid nio.. Jag låg bara och vred och vände på mig hela tiden! Medans alla andra sov gott!
Sen när jag väl börjar bli lite trött igen så kommer den jävla myggfan och surrar i ansiktet på mig!! Fan vad jag hatar myggor! Men jag gick upp och sprayade på lite myggmedel som jag har kvar sen Thailand och sen försvann det lilla monstret! Mohaha!

Det gick bra på jobbet.. Det var inte så mkt jag hade. Det var en på avd 17 som frågade mig när jag skulle ha. hihi! Jag blev så glad när hon frågade! Dock tyckte hon att jag hade liten mage för att vara i månad 5 =P haha! Men hon såg att jag var gravid iallafall ^^,

Köket är snart färdigtapetserat! Sen är det bara målning av väggen, listerna, dörrarna och skåpen kvar!
Det är ju målningen som är roligast :D Kan bara inte komma på vilken färg man ska ha i köket... Hmm.. Vill inte ha det helt vitt eftersom skåpen och dörrarna kommer vara vita..

Var och röstade innan oxå. Hoppas att Socialdemokraterna vinner!!
Moderaterna har gjort sitt nu..! Vi behöver inte dom längre!

Nu ska jag gosa lite med Santo. Han ligger och sover jämte mig nu ^^,

Vi hörs i morgon!




Kommentarer
Postat av: Amanda

kör på någon typ ljus grå färg blir nog snyggt :P eller måla vit o skåpen svarta haha..

kram

2010-09-20 @ 10:50:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0