Fredagsmys hos the Parents!

Sitter hemma hos the parents nu och har lite fredagsmys =)
Det har hittills bjudits på mat och snart blir det väl lite gottis till en film får man hoppas =)

Jag har nog kommit över min ormrädsla lite mer nu.. Caroline kom ner med Bink innan och jag fick hålla den.. Det var fruktansvärt läskigt i början, men sen blev jag lite lugnare.. Bara hans ansikte ine var mot mig så var allt lugnt! Så det är ju ett litet framsteg iallafall ^^,
Jag hade kunnat bjuda på en bild, men Caroline sa att han låg och sov så ni får allt vänta på den bilden ;)
Jag kan bjuda på en annan stollig bild istället! En riktig Cissi bild!

I morgon ska vi nog tapetsera klart hemma.. Sen är det ju bara målningen kvar. Och det lutar nog åt det lite gråaktiga. Eller! Så köper jag en vit färg och blandar ner i min gröna så blir det lite ljusare grön än vad det e nu? Hmm.. Måste kolla med chefen där hemma först :p höhö!

Nej nu ska jag umgås med the family!
Ha en trevlig fredagskväll allesammans och ta hand om er!





Obs!
Känsliga tittare varnas för skrämmande bild!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0