Dagens tankar

Jag tänker på så mycket ibland när jag jobbar.. Som idag när jag körde maskin hela dagen.. Då sitter man där och kör och kommer in i sin egna värld..

Idag tänkte jag på Micki hela tiden ♥ =)
Jag tänkte på hur bra jag trivs i vårt förhållande och hur mycket jag verkligen älskar honom! Jag skulle aldrig byta bort honom mot något i världen!
Jag är så glad att för 4 år sen tog han kontakt med mig ( via lunarstorm!! haha ) Och sen utvecklades allt till ett underbart förhållande! Jag är lika kär i honom idag som jag var då! Det pirrar i magen och jag svävar på moln!
Jag har den perfekta pojkvännen och vi ska snart bli en familj! Om 4 månader så har vår lilla bebbe kommit till världen! Jag kan verkligen inte beskriva med ord hur bra mitt liv känns tillsammans med Micki!
Han är verkligen mitt allt! Mitt liv! Min stora kärlek!




Du och Jag..
Bara Du och Jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0