Dagens tankar..

Pengar:
Hur kan folk säga att pengar inte gör en lycklig?
Klart som f*n att dom gör det! Tänk så mycket du kan göra genom att ha gott om pengar! Du kan betala av alla lån, du kan köpa något som du verkligen velat ha länge men inte haft råd med, du kan fixa iordning i ditt hem osv.
Jag hade blivit lycklig om jag hade haft pengar iallafall!! Och den som säger att man inte blir lycklig av pengar.. Ja Hissen går nog inte ända upp hos den personen.. ( min åsikt )

Respekt:
Vad hände med respekten?
Om en människa inte vill göra på ett sätt utan sitt egna sätt.. Respektera det!
Om en människa inte vill samma sak som du vill.. Respektera det!
Om en människa inte är likadan som du.. Respektera det!
Om en människa inte har samma åsikt som du.. Respektera det!

Vår graviditet:

Ja ingen har väl missat att jag och Micki ska ha barn.. Vilket är det bästa som hänt i mitt liv ( efter jag träffade Micki ♥ ) Det är många som tycker detta är jätte roligt! Även jag och Micki tycker det är roligt! Men ibland kan det bli lite för mycket.. Jag själv kan känna press på mig själv, att jag måste prestera mer än innan. Jag måste äta si och så, jag måste göra si och så osv.. Jag vill bara ha min tid. Jag vill njuta av att vara gravid och inte känna någon slags press.. Jag vill ta allt i min takt och göra allt som jag vill göra och inte vad alla andra tycker jag ska göra.. Det är så jag känner ibland..
Jag vill bara ha min tid.. Cissi tid..

Myggor:
VAFAN gör alla myggor kvar här?! Det är höst! Borde dom inte ha dött ut?!
Jag har en myggjävel i sovrummet som vägrar att försvinna! Och jag hinner aldrig slå ihjäl den för den smiter!
Men jag har ju mitt myggmedel från Thailand som håller den borta! Men det är inte så kul att vakna mitt i natten att ett jäkla surrande vid mitt öra!
Dör inte myggorna när dom sugit blod?

Kommentarer
Postat av: Amanda

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/spel/article7642625.ab

Pengar gör en glad, håller jag med om, så länge man använder det rätt!!



(tyckte det va en lite rolig artikel)



Kram // din kusin Amanda

2010-09-27 @ 17:21:07
Postat av: cissi

haha ja den artikeln va lite rolig :P Håller med dig att dom gör en lycklig om man använder dom rätt!

2010-09-27 @ 17:48:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0