Att få tummen ur ........

Ja ibland e man allt riktigt lat.. Och det känner jag att jag är nu.. Eller, jag är så trött hela tiden så jag orkar inte riktigt göra ansträngande saker.. Har tänkt att ta tag i att riva tapeterna i käket hemma. Det är ju inte världens vackraste tapeter man har där just nu.. Gula med en bård som inte riktigt är min smak.. Sen är det två stora hål i väggen och ett nere vid listen till skafferiet och sen ett vid elementet..
Men jag har inte riktigt orkat börja med det.. Det blir att man går in i köket, tittar på väggarna och sen går man igen! haha! Bården vid spisen är så äcklig! Alldeles flottig och brun. Så det blir ingen bård när jag tagit tag i köket. Funderar på vilken färg man ska ha i köket..? Jag vill ju ha min gröna färg som jag hade på Åttingstigen, men den är inte så populär hos Mannen i huset! haha!
Men jag funderar på en ljus färg.. Kanske inte helt vitt, utan någon ljus och pigg nyans.. Men det finns ju ett antal färger att välja mellan! =P

Hmm.. Har ni kanske något förslag på en färg man kan ha till ett kök?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0