För er som bryr er och är glada för vår skull!


FÖR ER SOM BRYR ER OM MIN GRAVIDITET OCH ÄR GLADA FÖR VÅR SKULL!

Bebisen har varit ganska lugn nu dessa senaste dagarna. Den har sparkat lite mer idag faktiskt =) Vilket alltid är lika mysigt! Längtar tills man kan känna mer! ♥ På onsdag ska jag till MVC, och om jag minns rätt så ska magen mätas och vi ska lyssna på bebisens hjärtslag. ( om jag minns rätt dvs :P ) Sen på fredag ska vi åka till GBG för att göra ett ultraljud i 3D då vi ska kolla om det är en flicka eller pojke =)
Då vi gjorde första ultraljudet så tyckte hon att det såg ut som en pojke, men hon var inte säker då man inte kunde se säkert om det var en pojke. Men det känns som om det skulle vara en tjej. Min magkänsla säger det =) Men vi får se! Hur många av mina läsare vill veta vad det är för kön? =P Är ni lika nyfikna som jag?
Nej nu ska jag gå och borsta tänderna och sen ska jag ta och bädda ner mig och min mage gott i sängen för att få lite skänhetssömn!

Ta hand om er!


Kommentarer
Postat av: Malin

Du minns säkert rätt. :P



Jag är nyfiken! Jag vill veta!!!!

2010-10-03 @ 08:11:54
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/
Postat av: Lisbeth

Visst är vi nyfikna. Hoppas du får några fina bilder med dig hem som du kan visa för oss andra. Sköt om dig. Kram

2010-10-06 @ 23:09:39
URL: http://lisbethotoserna.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0