WihooO!

YEs! Tove ringde innan idag och hade jobb till mig i morgon! Gött! Ska börja klockan 05.00! Faktiskt ganska skönt att börja så tidigt! Man slutar ju tidigare oxå ^^, Sen så känns det som om man hinner så mkt mer om man börjar en timme tidigare. Eller hahaha, det gör man ju :P Men det e lättare att städa och komma åt om man börjar klockan 5 istället för 6.
Idag kommer svärfar förbi och ska hjälpa mig att borra upp gardinfästen. Det fanns ju inte här när vi flyttade in så.. Så nu ska jag äntligen sätta upp gardinerna. Sen är köket klart =) Så jäkla härligt!
Jag har varit uppe tidigt idag! Redan klockan 9! Och det är ju rekord! Brukar aldrig gå upp så tidigt när man inte jobbar! Då kan man ju sova lite längre :P höhö! Men jag var inte trött, och sen hade jag så ont i mina häfter.. =(
Tror nog att jag ska börja gå upp tidigt när man inte jobbar, det är faktiskt väldigt skönt! Dagen blir ju så mkt längre =)
Vaknade runt 5 idag av att den lille/a sparkade som tusan! Så mkt har h*n aldrig sparkat innan! haha!
Men jag klappade lite på magen och sen somnade jag :P haha!

Nej nu ska jag nog se på film..

Vi hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0