Vilket kaos väder!

Först så snöar det! ( vilket jag missade totalt, för jag var så inne i Animal cops på tv ) Sen så börjar det hagla som tusan! Och nu är det full storm ute med regn! Ibland skrämmer faktiskt vädret mig. Det är något som ingen kan kontrollera! Och det är mänskligheten som har gjort jorden sämre och sämre med åren som gått / går.. Så vi har oss själva att skylla faktiskt..

Iallafall..
Ligger i sängen nu och ska sova lite.. Tog en dusch och ett bad precis för att mjuka upp kroppen så jag inte har så ont i höfterna. Får se om jag sover lika inatt som jag gjorde natten till idag. La en kudde mellan knäna och det hjälpte faktiskt lite. Dock vaknade jag några ggr med täcket om sidan av mig istället för på mig. Jäkla kuddar som krånglar med täcket! haha! Har 6 stycken kuddar i sängen nu ^^, Men kuddar kan man aldrig ha för lite av ;)

Åh jag ska städa på förlossningen i morgon :D Ska bli mycket spännande! Så man får se hur det ser ut där och så.
Men kanske oxå lite skrämmande om man hör en massa skrikande tjejer som föder! haha!

Nej mina kära läsare. Jag ska faktiskt göra Santo sällskap nu med att sova. Han ligger nere vid mina fötter och snarkar ^^, lilla gose vovven ♥

Sov så gott!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0