Vilken besvikelse!

Var precis på jobbmässan på Arenahallen! Vilken besvikelse det var! Det var ju bara en enda korridor och enormt mkt folk. Och det enda dom gjorde där var att berätta om sina företag osv.. Nä det var en besvikelse! Inte alls som jag hade trott att det skulle vara.. Men det är bara att fortsätta att söka jobb! Här ger vi inte upp!

Var på föräldrargruppen idag oxå. Väldans trevligt och intressant! På detta mötet så satt vi mest i grupper och pratade om vad vi har för förväntningar och tankar om graviditeten och livet efter förlossningen.
Jag råkade stänga ute alla oss tjejer när vi skulle sitta och prata..! haha! Alla började skratta och jag ville bara sjunka genom jorden! Det var så att dörren ut dit där vi satt hade en dörrstopp, men den hade flyttat sig så jag skulle vara lite smidig och sätta tillbaka den med foten.. Men jag råkade sparka iväg den! Och alla knäcker sig när jag vänder mig om :P Antagligen för att jag såg rolig ut och vräkte ur mig "det var just det jag inte skulle göra" för mig själv.. Men det är alltid roligt att underhålla andra =)

Nej nu ska jag gå in på försäkringskassan och läsa om allt som står där ang att bli föräldrar..

Ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0