! Varning för känslor !

Usch! Jag är så dum mot mig själv ibland! Ligger och lyssnar på kärlekslåtar och drömmer mig bort! Drömmer om Micki, vill att han ska vara här jämte mig! =( Saknar han så mycket just nu!
Vi har haft distansförhållande enda sen vi blev tillsammans typ. Och vi båda trivs bra med det!
Men ibland är det så jobbigt att vara ifrån honom! Det är så tomt.. Man har ingen att gosa med, ingen att pussa, ingen som håller om mig innan jag somnar.. osv..
Åhh det är jobbigare vissa dagar.. Usch!
Egentligen är vi ju inte så långt ifrån varandra då han bara jobbar ca 3 timmar ifrån mig.. Men ibland känns det som en oädlighet innan han kommer hem! Veckan kan gå så fruktansvärt sakta!
Men.. När han kommer hem! Då svävar man på moln och leendet försvinner inte från mina läppar =)
Han är min prins! Och jag är så lycklig tillsammans med honom!

Det finns ingen bättre människa än dig älskling! Du får mig alltid att bli glad, du får mig att vara lycklig, du får mig att känna mig speciell, du får mig till att bli den lyckligaste i världen!
Jag älskar dig så himla mycket!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0