Uppe med tuppen

Idag var jag uppe i tid. Redan halv nio vaknade jag och låg kanske i sängen till kvart i. Sen gick jag ut med Santo och flyttade även på bilen till gratis parkeringen! Varför betala för parkering när man kan stå gratis? :P
Nu sitter jag i soffan med datorn i knät och tittar på Top model. Bebisen sparkar som bara den.
H*n är i full gång på morgonen, eftermiddagen och på kvällen. hehe!
Idag ska jag ge mig på att föra något gott med kassler. Är lite sugen på någon slags gryta, men jag tror jag får skippa det. För känner jag mig själv rätt så kommer det inte bli gott! haha!
SÅ det blir nog lite stekt kassler med ris och någon god sås? Mmm Så sugen jag blev på det nu :P haha!

Nej nu ska jag lägga mig i soffan lite och vila. Känner mig lite trötter. Sen ska jag ta mig ett bad och mjuka upp kroppen. Höfterna värker som tusan idag! =(

VI hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0