uhhhh!

Jag ska gnälla lite nu! Som den gnällkärring man kan vara ibland! ^^,
Men idag har jag faktiskt kännt mig som en gammal skruttig tant! Höfterna värker och jag har inte kunnat gå ordentligt idag! Jag vet inte hur jag ska sova för hur jag än ligger så värker höfterna!
Har ni några bra tips så får ni gärna komma med dom =)
Jag ska till barmorskan nästa vecka så jag får väl kolla med henne om hon har några bra tips? För jag antar att detta har med min graviditet att göra?
Sen är jag så jäkla trött hela tiden! Jag vill göra saker så man är igång, men såfort man kommer hem från jobbet så är det en runda med Santo och sen bums ner i sängen eller soffan! Och jag kan sova hela resterande dag! Helt sjukt! Men man får väl passa på att sova nu innan bebisen kommer.. ^^,

Nä jag orkar faktiskt inte skriva mer nu.. Måste försöka sova då jag ska upp lite innan 04.00 inatt.
Men jag skriver nog i morgon, om jag inte somnar innan :P

Sov så gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0