Räkningar, räkningar, räkningar...

Det spelar ju förfan ingen roll hur mkt man än jobbar och får en hyffsad lön! För sen när man ska betala de där förbaskade räkningarna så är man lika fattig igen som man var innan! Man blir ju för fasen deprimerad! Att få lönen ska ju vara roligt! Men nej nej! Då försvinner det pengar lika snabbt igen! SKIT OXÅ!
Nej nog talat om pengar!

Idag har jag varit på ammningsmöte på MVC. Och det var ett utav det tråkigaste informationsmötena jag varit med om! Allt hon berättade visste man ju redan! Och sen fick jag så jäkla ont i ryggen så jag höll på att börja gråta! Stolen var hård och obekväm, det var varmt och mina fingrar var svullna! Nä fy fan! Denna dagen har varit skit rent ut sagt!
Jag känner mig så negativ så det finns inte!
Jag önskar fan att jag vann på en lott! Då hade allt blivit så mkt bättre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0