Oj vilken pli!

Idag har Santo varit riktigt duktig! Jag har verkligen haft pli på honom idag! undra vad som har hänt?! haha!
Han har lydit mig hela dagen och gjort precis vad jag sagt. Och jag har bara behövt säga till honom en gång! Det är ett High five på det! =)
Har precis kollat på kungarna av Tylösand. Haha! Det är ganska underhållande endå :P Jag fick mig några skratt.

Jag glömde skriva en sak innan från besöket från MVC.. Jag har  gått upp 8 kilo hittills. Undra hur många kilo till jag kommer gå upp..? Mamma tror jag kommer gå upp 12 kilo genom hela graviditeten.. Men jag gissar nog på 15 kilo.. Vad tror ni? Var inte rädda för att kommentera ;) Det är bara kul :D

Åh jag hade verkligen behövt lite ryggmassage! Min rygg känns helt mörbultad! Får väl fjäska till mig en massage när Micki kommer hem ;)
Man skulle ha haft en riktig massage stol hemma. Som man kunde ligga i lite då och då! Det hade varit riktigt najs! Speciellt en sån massagestol vi har på jobbet! Den masserar to,m benen! ohh den är så go att ligga i! Blir lätt att man somnar till i den för man slappnar av så gött! =)

Nä mina kära läsare! Jag känner att jag inte har något vettigt att skriva om just nu..
Så jag tackar för mig så hörs vi i morgon!
Sov så gott och ta hand om er!!

God natt!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Kan tänka mig att den är stor o gosig nu!!! tjuse! måste jag se!! klart micki får ge dig massage! ;)

2010-10-07 @ 10:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0