I'm back!

Så n u har jag fått gjort det mesta jag hade att göra idag, har en maskin tvätt kvar sen är jag helt klar med dagens sysslor.
Ikväll blir det till att titta på underbara Ullared =) haha! Sen tror jag att jag ska se på en film som heter " The last song " Har velat se den hur länge som helst och nu har äntligen pappa fixat den! Jag gillar romantiska filmer! Fast jag ser helst inte dom ofta, för då kommer jag bara att tröttna ^^,
Åh jag har hittat hängselbyxor! Dock på blocket, så de är ju begagnade.. Men vafan, det finns ju inga här i Halmstad! Urvalet på mammakläder här i Halmstad SUGER! Det finns ju bara mammakläder på H&M på Eurostorp och sen finns det liiiiiite på Veromoda! Måste man åka till en annan stad för att hitta mamma kläder?! Tydligen.. *suck* Får väl kolla om det finns på Ullared när man ska dit.. Annars får man ju åka till Väla eller något..
Äh skit samma!

Nu ska jag äta lite mat, sen ska jag sätta mig ner i soffan och bara slappa!
Jag slänger kanske in ett inlägg senare..

Ta hand om er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0