Brr fy fasen va kallt!

Usch idag när jag åkte till jobbet var det - 5 grader ute! Så det var bara att skrapa rutorna och sätta på full värme i bilen! Det har ju redan kommit snö i övre Sverige så det dröjer väl inte så länge till tills det kommer ner hit. Så snart e det nog dags att köpa riktigt varma skor så jag slipper gå i mina tygskor :P
Idag var det så jäkla skönt på jobbet, allt gick så lugnt men endå snabbt. Var hemma lite innan 13.00.
GIck ut med Santo i det härliga vädret, och sen la jag mig för att vila en stund.
Har känt mig lite konstig idag, är snurrig och lite blek..  Hmm.. Undra om det har med mitt blodtryck att göra? Det var ju ganska lågt när vi kollade det sist.
Bebisen har börjat röra sig allt mer nu oxå. Nu känns det mer att det är något som rör sig än att det är något som "fladdrar" i magen =) Mysigt! ♥ Men jag har inte sett en hand eller fot ännu :P haha! Jag ska försöka filma när den rör på sig så ni kan se :) Jag har iof en filmsnutt som jag filmade i fredags som ni kan få se, men det är bara i början då man ser att magen rör sig lite :)
Jag lägger upp den till er =) Kolla på vänster sida, där ser ni hur det rör sig lite.






Dagens tankar:
Dagens tankar går till den stupade soldaten i Afghanistan. Till hans vänner och anhöriga. Och till de sårade soldaterna.
Jag tycker det är så hemskt när något sånt händer! Har Sverige verkligen råd att förlora svenska soldater?
Om jag får säga vad jag tycker så tycker jag att vi ska ta hem våra soldater därifrån så vi slipper vara med om att förlora dom..
Våra soldater förlorar inte bara en kollega, dom förlorar en vän..
Mina tankar finns hos dom där nere!

Kommentarer
Postat av: Eva-Marie

Vad gulligt.. jag såg när den lilla lille bäbisen rörde sig...Så sött....Kram Kram

2010-10-17 @ 20:56:25
Postat av: Sarah

Du kommer faktiskt inte se en hand eller fot förens i slutet av din graviditet. Sådetså:P

2010-10-17 @ 23:36:01
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: cissi

det vet väl inte du nåt om :P haha! Man kan se det snart, sådeså :P

2010-10-18 @ 12:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0