Att vara gravid!

I början var det ganska svårt att få in det i huvudet. Allt kändes så overkligt och nervöst.
Men nu är det bara helt underbart! Jag älskar det =) haha!
På festen med jobbet kom alla fram till mig och tyckte jag var så himla fin och vacker med min mage! Jag har nog aldrig fått så mkt beröm för hur jag ser ut! Självförtroendet var på topp!
Visst, vissa dagar känner man sig som en valross! haha! Men det hör ju till! Man blir lite rundare i ansiktet och jeansen man kunnat ha innan går inte upp över låren längre! haha! Men det är värt alla extra kilon! För i slutändan kommer ju vår ögonsten! ♥
Jag ville bara dela med mig lite av min glädje! För just nu känns allt på topp! Att ha en liten bebis i magen skrämmer inte mig längre. Innan var det lite läskigt att veta att det växer en liten människa i min mage, men nu.. Nu är det bara spännande och underbart! Det gör mig så glad att mamma, pappa och alla andra är så förväntansfulla oxå! Klart dom är glada att dom ska bli morföraldrar och mostrar osv! Jag hade varit jätte glad om min syster skulle bli mamma. =) Vi gör många glada genom att vi snart ska ha en bebis! Och var är väl roligare än att göra andra människor glada? =)

 

 

P.s

Emelie, det var din blogg jag menade =)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Ja, man är allt förväntansfull! Ska bli så kul o se din nya familjemedlem när han/hon kommer till världen! Och du är vacker, alltid, det ska du veta! men det är ju inget man går runt och säger till folk hela tiden, varför vet jag inte hehe..

läser din blogg när jag har tråkigt på jobbet :P

du är bäst kusin vitamin!



kramar! Amanda

2010-10-05 @ 11:05:56
Postat av: Emelie

Va mysigt!! :) :) Då ska jag försöka hålla mer låda i den i fortsättningen! :) Härligt att det är så du känner nu! för jag tror att det kommer bli skit bra alltsammans! :) awesome kan man helt enkelt säga. ;)

2010-10-05 @ 15:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0