Äntligen fredag!

Åh vad skönt med helg! Ledig i morgon och sen lite jobb på söndag! Gott mos! =)
Idag har det varit full fart på jobbet! Först var jag på Folktandvården på Nyhem, sen upp till sjukhuset och hämta nycklar och äta frukost, sen vidare till Fiskaregatan ( vilket var det onödigaste idag då jag bara skulle städa sju toaletter och två korridorer ) Efter jag var klar på fiskaregatan så var det tillbaka upp till sjukhuset och städa Klinisk fysiologi och Mikrobiologen.. Stress, stress och åter stress! Men Tove var snäll och skickade lite hjälp till mig den sista timmen så jag blev klar och kunde gå hem =P
Nu har precis svärfar med hans mammas karl varit och hämtat soffan och tvn vi hade i bebis rummet. Så nu kan vi börja fixa lite smått därinne =) Tack för hjälpen svärfar =)
Idag har bebisen varit igång nästan hela dagen! Sparkar och har sig hela tiden =) Myyyysigt! ♥

Nej nu ska jag kolla på Top Model!
Vi hörs lite senare!
Hej så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0