Vilken jobbig dag..

Idag har varit en jobbig dag! Även fast jag inte gjort något ansträngande så känns det i hela kroppen nu när jag lagt mig. Hela denna dagen har kännts jobbig och tråkig. Inte tråkig att det inte har hänt något utan den andra tråkiga.. Om ni fattar :P haha
Det blev inte att jag åkte och städade bilen idag. Tar nog det i morgon när jag endå ska tanka bilen.
I morgon har jag fullt upp.. Först ska jag till barnmorskan kvart i nio, sen hem och gå ut med Santo, vidare till att tanka bilen + städning av bilen, hem igen och följa med Caroline in till stan, sen hem och advents städa lite, vidare till Rusta och sen leta efter två advents ljusstakar och sen handla mat.. Usch jag kommer vara helt död i morgon när jag kommer hem!
Så därför ska jag passa på att lägga mig i tid idag så jag kommer upp hyffsat tidigt i morgon så jag hinner duscha.
Därför avslutar jag nu =)
Hörs i morgon!
God natt!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0