Shutter Island

Hmm.. Vet inte riktigt vad jag ska säga om filmen.. Gillade jag den eller inte? Jag har faktiskt ingen aning. Har aldrig tyckt så om en film.. Det var en film som man inte kunde sluta titta på för man ville se hur den slutade, om man fick något svar.. Och det fick man ju.. Hmm.. Jag känner mig lite förvirrad! hahah! Knasig känsla efter en film :P
Jag trodde jag fattade hur hela filmen skulle sluta, men jag hade verkligen fel! haha! Men Leonardo levererade som skådespelare iallafall. Det ska han ha credit för!

Nej nu ska jag borsta tänderna och sen gå ut med Santo. Sen blir det nog sängen för min del. Känner hur mina ögon börjar gå i kors nu..

Ha det så bra!
Sov så gott!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag sa ju att det var en psykologisk film xP

Fattade du slutet?

2010-11-27 @ 23:45:45
Postat av: Sarah

Jag fattade inte heller slutet, förens Caroline förklarade det för mej, och då föll hela filmen på plats;)

2010-11-27 @ 23:52:35
URL: http://misstwiggy.blogg.se/
Postat av: Anonym

Caroline: ja man fick ju reda på hur allt låg till i slutet :p lr menar du det absolut sista i filmen? När dom sitter på trappan?

2010-11-28 @ 01:25:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0