Rullar fram

Uuuäh jag är så mätt så jag rullar fram när jag ska försöka ta mig fram någonstans! Har precis äit hemmagjorda hamburgare med pommes!  Och jag vräker alltid i mig maten så jäkla snabbt! Så blir jag proppmätt och orkar och kan inte röra mig! Sen en timme senare är jag hungrig igen! Det känns som om jag äter hela tiden! haha! Det finns inget stopp i mig!
Tänk om bebisen kunde växa lika mkt som jag gör :P Då hade h*n inte varit förliten ;) Iof har jag bara gått upp 11 kilo hittills, och mer väntar väl =) Ska till MVC på onsdag och göra ett ultraljud till för att kolla så den lille / lilla växer som h*n ska. Sen på torsdag ska jag dit igen på en vanlig kontroll hos min barnmorska. Sen är det fredag =) Wohoo!! Och sen kommer söndagen och då jäkla ska det pyntas hemma! ( Med det lilla jag har ) haha! Har inte så mkt julpynt eftersom jag bodde i en liten etta innan och där fick det inte plats så mkt. Så jag får inhandla två adventsljusstakar till att ha i fönsterna för jag har bara en just nu ^^, Men julgardiner struntar jag i. Jag gillar dom vi har hemma och sen tycker jag inte att det finns så många fina julgardiner..
Usch nej nu ska jag försöka ta mig upp ur soffan och diska av tallriken.

Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0