Rivningsobjekt!

Bebisrummet har idag varit ett rivningsobjekt! Jag och mamma tog på oss våra munskydd och satte igång med att riva tapeten! Och fy fan vad äckligt det var ska sni veta! Massa mögel och silverfiskar! Fy fasiken! Ni ska få se lite bilder sen. Haha en rolig sak hände.. Jag pratade med Micki i telefon, och helt plötsligt hör jag mamma skrika!!
"Åh det är en mus! Det är en muuuus!" Jag kommer inspringandes och frågar vad som står på..?!
" Ser du mus svansen?! Fy fan vad äckligt!"
Jag tittar upp mot ventilen och ser något som hänger ut.. Jag tar på mig handskar och klättrar upp på stegen så att jag kommer upp i höjd med ventilen.. Öppnar försiktigt den och ser att det inte är en mus svans! hahaha! Men mamma gav sig inte! Hon trodde det var en mus!
Men det var bara något äckligt kletigt spindelväv eller något! haha! Ni skulle sett hennes min! Hon var alldeles röd i hela ansiktet och man såg paniken i ögonen!

Den lilla/ lille har varit i full gång idag! Mysigt när h*n sparkar och har sig =) Man vänjer sig allt mer och mer och njuter av varje gång h*n rör på sig =) Men än sålänge har vi inte sett en fot eller hand.. =P

Åh vill ni veta en annan sak som gör mig så himla glad?!
Jag ska få Tiger tavlan som jag så gärna vill ha av mamma och pappa i julklapp :D Jag är den lyckligaste i hela världen!!! Jag sa att jag bara önskar mig den i julklapp, vill inte ha något annat än den tavlan!

I morgon kommer Dex hem till mig. Vi ska äta lite mat och se på film. Mysigt! =)
Nu ska jag laga mat!

Hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Malin

Mys med mögel å grejer då! Not!



Får du jobba nåt?

2010-11-09 @ 21:13:23
URL: http://mimlandcookie.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0