Nu har vi vaknat till liv igen

Oh herregud vad länge jag har sovit nu! Santo har legat jämte mig hela tiden så han har sovit lika länge han :P Nu får vi gå ut en rejäl runda med honom =)
Fick verkligen kämpa för att komma upp ur sängen nu :P Fick rulla över på Mickis sida och sen vet jag inte riktigt hur jag lyckades, men upp kom jag iallfall ^^,
Jag drömmer alltid så konstiga drömmar nu.. Det har jag gjort de senaste veckorna / månaden nu.. Ibland kommer jag ihåg dom och ibland inte. Men då vaknar jag upp med en konstig känsla i kroppen.. Precis som " Vafan hände?" haha
Nä nu ska jag ta mig något på mig mitt foglossningsbälte, varma kläder och sen bege mig ut i minusfraderna!
Jag får se om jag bloggar mer idag.
Annars hörs vi i morgon.

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0