Mina finaste vänner <3

Jag har nog.. Eller jag har världens finaste vänner! Jag älskar verkligen er så mycket och är så glad att ni finns! Tack för en underbart fin kväll med babyshower! Tack Amanda som anordnade detta för oss! Och tack alla för dessa fina presenter vi fick! Ni är guld värda! Jag är så otroligt glad så ni anar inte!

Dagen började med att jag åkte bort till Blomsterlandet för att köpa hem lite blommor som jag skulle plantera här hemma. Har ju en årlig tradition att göra egna julgrupper varje jul =) Caroline följde med mig för att hjälpa mig bära lite. Sen bar det av till Amanda på lite adventsfika ( trodde jag ) När vi kom fram tänkte jag inte så mkt på att det var väldigt tyst, jag hälsade på Zacko och sen skulle vi gå in i vardagsrummet. När Amanda öppnar dörren så står Dex, Sara, Anna, Kim, Mamma, Sarah, Caroline, Åsa och Patricia och säger " suprise " Och snacka om att jag blev suprised! haha! Jag hade inte en blekaste aning om att dom skulle göra något sånt för mig! =) Jag blev så glad att jag fick tårar i ögonen! Amanda hade verkligen gjort ett bra jobb! Allt var så fint och det värmde verkligen i hjärtat! Jag är så otroligt tacksam för denna kvällen! En underbar kväll med mina närmaste vänner som jag älskar så mycket! Det kunde verkligen inte bli bättre!
Jag kan inte tacka er tillräckligt! Men tack ännu en gång!
Ni är verkligen de finaste vännerna jag har! ♥

Kommentarer
Postat av: nicolina

Hoppas du hade skoj! Jag skulle varit med men jag var barnvakt hela helgen tyvärr =(

2010-11-29 @ 21:25:01
URL: http://leeelooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0