Massa mys!

Det blev rätt sent igår så därför skriver jag nu istället.
Kom hem efter äventyret i snöstorn på motorvägen till och från Gbg runt två tiden. Jag var helt slut! Satt och spände hela kroppen hela vägen och kunde inte riktigt slappna av. + Att jag hade så fruktansvärt ont i ryggen. Men det var bara att bita ihop! Jag ville ju inte köra av vägen om jag tappade koncentrationen.
Somnade direkt när jag kom hem och sov kanske lite för länge idag. Men jag hade ju nästan varit uppe i 24 timmar så jag behövde sova ut ^^,
Nu sitter jag hemma med tända ljus i hela vardagsrummet =) Satte in en massa värmeljus i den öppna spisen precis och fick en sån härlig julkänsla när allt var tänt! Åh jag längtar verkligen tills nästa helg!
Det händer mer roligt då än vad det gör denna helgen =)
Idag ska jag inte göra någonting. Bara slappa och... Ja inte göra någonting! =P

Jag skriver kanske lite mer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0