Live from sängen!

Nu har jag lagt mig tillrätta i sängen efter en bra bio kväll!
Unstoppable var en sevärd film. Men ingen jag tycker man ser mer än en gång. Som vanligt levererade Denzel Washington! En riktigt bra skådespelare måste jag säga! Han gjorde hela filmen! =)
Borde egentligen försöka att sova istället för att blogga då jag ska börja jobba 06.00 i morgon bitti. Men jag märker att jag skriver mindre och mindre i bloggen och jag vill ju inte tappa mina läsare.. Så jag får offra lite av min sovtid till er =)
Dagen i sig har varit helt okej. Jag vaknade innan klockan ringde! Var inte speciellt trött då, men somnade om i 20 min och sen var det kört! :P Det var riktigt jobbigt att gå upp.. Inte bara att jag var trött utan höfterna bestämde sig för att inte hänga med idag.. Men det är ju bara 9 veckor kvar så det e bara att bita ihop ^^, hehe!
Så i morgon ska jag gå upp direkt när klockan ringer eller om jag vaknar innan.
En annan tråkig sak som jag drabbats av är att min axel börjar strejka.. Vet inte vad som är fel, men det gör satans ont uppe på axeln och sen strålar det ner i hela armen.. Först trodde jag att jag hade sovit fel, men det kan väl inte göra ont i nästan två veckor efter? Eller?
Äh, som mamma och pappa sa när vi var små och hade ont.. " Det går över när du gifter dig "
Så Micki.. Du vet vad du ska göra ;) hahah!

Nä skämt och sidor, nu måste jag faktist sova..
Hoppas ni haft en mysig lördag!
Ta hand om er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0