Kalas

Ska snart bege mig bort till Trönninge på kalas! Lina har fyllt 10 =)
Dock kan jag inte stanna så länge, för jag och mamma ska hämta Caroline och Sarah i Gbg ikväll. Dom ska på konsert. Bullet for my valentine. SÅ vi ska köra härifrån vid nio. Då är vi nog framme vid elva nåt. Beror ju på hur väglaget är oxå. Hoppas det inte är mkt snö.. Inte kul att köra på motorvägen då...
Idag har jag jobbat lite.. Sen kom mamma, Sarah och Caroline hit med lite fika =) Och det tackar man ju aldrig nej till =) haha!
Vill ni veta en rolig sak?
Idag är det exakt två månader kvar tills bebisen kommer =) Åh jag längtar verkligen så himla mycket!
Tror jag kommer sakna min mage när h*n är född ^^, Ganska mysigt med en gravid mage nu =)

Nej gott folk, jag hinner inte skriva mer nu. Måste ut med Santo innan jag sticker iväg.
Ha en trevlig fredag så hörs vi kanske när jag kommer hem igen från Gbg.
Annars hörs vi i morgon.
Då ska Santo få bada ^^, höhö!

Hej då!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0