Jävla mardröm!

Usch! Jag hade en sån hemsk dröm innan!
Jag drömde att Micki var Petter?! Alltså.. Han var Micki, men han var känd som Petter..
Iallafalll.. Jag åkte taxi till Östergårds skolan för jag skulle följa en kompis en liten bit påväg in till stan för hon skulle bädda ett jour rum?!
Så helt plötsligt så hade Micki gjort slut med mig.. För några månader sen?!! ( fattar ingenting )
Så jag ringde till honom för att kolla hur det var med honom och om han ville ta en fika i stan. Jag ringde honom och då svarade en präst, som sa att Micki ringer snart upp mig för han höll på att byta om.
Sen helt plötsligt var jag hemma hos honom och vi satt i soffan och pratade och drack te.. Jag var fortfarande gravid, men han ville inte vara tillsammans med mig för han kände inte för att bli pappa?!; han ville vara känd istället..
Usch fyfasen vad jag lipade när jag vaknade!! Sjuk jävla dröm!
Det är ju inte första gången jag drömmer sjuka drömmar.. Tycker jag drömmer det hela tiden..

Igår jobbade jag, sen efter jobbet åkte jag hem till svärmor på lite söndags middag och lite fika på det efteråt =)
Jag var nog hemma vid halv elva, och då var jag så trött så jag orkade inte blogga..
Idag ska jag hem till min underbara kusin Amanda! Vi ska baka massa kakor :D Och sen ska vi ha en fika med alla kakor och dricka te :D haha! Så himla mysigt!
Så nu ska jag bara äta lite frukost och sen ska jag hoppa in i duschen för att sedan bege mig till Amanda.

Jag skulle visst ha tvättat igår, men det hade jag total glömt bort så fick boka en tid tills i morgon!
Och i morgon ska jag bort till sjukgymnasten och sen när jag kommit hem igen kommer vaktmästaren och ska fixa väggen.


Nej nu skriker magen efter mat!
Vi hörs sen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0